Søk i denne bloggen

tirsdag 27. september 2016

Dette er meg!

Tenkte jeg skulle starte bloggen med å skrive noen ord om meg selv. Jeg kommer til å være anonym, inntil videre. Da jeg skjemmes over hvor jeg har vært. Kan starte med at jeg er en kvinne på 27 år, og har 2 små barn. Lever et hektisk hverdagsliv.  Jeg har så lenge jeg kan huske vært sykelig overvektig. I januar 2016 begynte jeg å forske på Lavkarbo, og det har vært min reddning. Jeg har fått livet mitt tilbake. Når jeg startet denne reisen veide jeg 122,4 kg! Helt sykt mye! Jeg hadde skrekk for å gå på vekten, og ville ikke innse hvor stort problem jeg hadde. Jeg levde i en fornektelse. Jeg trodde helt ærlig at jeg veide ca 100 kg. Nå etter 8 måneder veier jeg 83,8 kg. Jeg veier meg fast hver fredag, og kommer til å dele mine opp og nedturer. Forhåpentligvis mest nedturer( på vekten)  ;) Jeg har fortsatt en vei å gå, til normalvektig. Men jeg kommer dit.

Her kommer jeg til å legge inn oppskrifter som jeg bruker, og det vil være enkel lavkarboretter. Da tiden ikke strekker til. Og det kommer til å være fokus på at hele familien kan spise den, men med forskjellig tilbehør.

Jeg gleder meg til å inspirere flere som er nysgjerrig på mitt kosthold.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...