Søk i denne bloggen

torsdag 10. november 2016

Er jeg blitt en annen?

De siste ukene har jeg lagt merke til hvor alle rundt meg engasjerer seg i mitt vekttap. Alle har en mening, alle har noen råd. Og det er sikkert godt ment, men jeg har da fokus på andre ting her i livet også. Misforstå meg ikke, det er hyggelig med kommentarer, men fokuset blir litt mye. Kan til tider virke som de rundt meg kun tror livet mitt handler om å gå ned i vekt. Nei, jeg lever livet! Og gå ned i vekt er kun en liten del av min hverdag, selv om det påvirker mine valg i stor grad.
Jeg har blitt så vandt med mitt nye kosthold nå, at jeg ikke lengere tenker over det. Og vil påstå at jeg spiser ikke så uvanlig heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...