Søk i denne bloggen

onsdag 2. november 2016

Veien videre

Jeg er i tenkeboksen om dagen. Det er lenge siden jeg har veid så " lite" som jeg gjør nå. Har fram til nå gått ned 42 kg. Og har ca 5 kg igjen til målet mitt som er 75 kg. Men jeg ser jeg fremdeles har mye å miste. Målet om å nå 75 kg virket helt ubegripelig for 1 år siden, trodde aldri jeg skulle klare å komme i nærheten en gang. Men nå er jeg i nærheten, jeg er jo nesten der. Kanskje klarer jeg det før 2017? Men blir jeg fornøyd? 75 kg er jo fremdeles overvektig. Jeg har regnet litt og funnet ut at 67 kg er en vekt jeg vil prøve å nå, men klarer jeg å holde den? Er det en vekt jeg kommer til å trives med? Jeg er glad i mine former. Ved å nå 67 kg vil jeg være normalvektig, noe jeg aldri har vært i voksealder.

Jeg blir faktisk litt umotivert over å snart nå målet mitt, så derfor vil det være lurt å prøve å dra målet litt lengere ned på skalaen, for å øke motivasjonen. Så, i stedet for å ha igjen 5 kg. Skal jeg nå ned. 13 kg til! Jeg får ta tiden til hjelp, for det går ikke like raskt nedover lengere som det har gjort tidligere.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...