Søk i denne bloggen

mandag 27. februar 2017

- 50 kg på 56 uker

Jeg kan ikke tro det! Jeg har virkelig klart å gått ned 50 kg! Et helt menneske er borte. Jeg skjønner det egentlig ikke, og klarer dermed ikke å glede meg like mye over det som jeg burde gjøre! Misforstå meg ikke, jeg er kjempe glad over resultatene jeg har fått så langt. Men er fremdeles ikke helt fornøyd.

mange spør meg hvor mye jeg trener, hvor mange kalorier jeg spiser. Jeg aner ikke hvor mye kalorier jeg spiser, jeg teller ikke kalorier, kun karbohydrater. Jeg veier ikke maten lengere, men jeg føler jeg har god kontroll likevel. Jeg vet sånn ca hvor mye karbohydrater jeg får i meg.
Jeg trener i utgangspunktet ikke, men er aktiv likevel. Men ser ikke på det som trening. Har en jobb som fører til at jeg er mye i bevegelse og har 2 barn jeg følger etter.
Men skulle helt sikkert blitt medlem av et treningssenter, for å stramme opp kroppen litt, men jeg finner rett og slett ikke tid til det.

For første gang siden jeg startet på lavkarbo opplever jeg nå stillstans, som kan vare noen uker. Ser dette kan han en sammenheng med syklus. Merker motivasjonen trengs å jobbe med i slike perioder, jeg må bare holde meg sterk, jeg vet det kommer en belønning dersom motivasjonen holdes oppe.
Nedgangen går mye senere nå, enn for noen måneder tilbake. Jeg gikk jevnt ned 1 kg i uken tidligere, og nå ser jeg snittet er på 0,5 kg i uken. Det vil si stilstans 2 uker, så kanskje 1,5 kg ned neste uke. Også kan det være stilstans igjen. Kanskje kroppen trenger å roe litt ned, den har jobbet hardt det siste året med å kvitte seg med mange kg.

Er stolt over kroppen min, den har gjort en fantastisk jobb.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...