Søk i denne bloggen

torsdag 6. april 2017

Tips: Jacobs utvalgte pølser

På utkikk etter  pølser med lite karbohydrater? Da vil jeg tipse deg om Jacobs utvalgte pølser, de selges på blant annet meny. Inneholder 0,3 gram karbohydrater pr 100 gram. De finnes i forskjellige typer og smaker, min favoritt er ostepølse. Min samboers favoritt er bratwurst.



Disse pølsene kan like godt slenges på grillen, som å stekes  i panna. Foreløpig har jeg kun stekt de på panna, men gleder meg til å prøve de på grillen.


Barna ville ha pølser og potetmos til middag, da laget jeg likegodt blomkålmos til meg selv. Som faktisk er mye bedre enn potetmos.
Oppskriften på blomkålmosen jeg lager finner du her.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...