Søk i denne bloggen

torsdag 29. september 2016

Pølseform

Dette er en pølseform som hele familien her liker. Barna elsker den!
Enkel å lage. Lages på ca 30 min.


Oppskrift
1 pk fryst blomkål og brokkoli
1 pk kjøttpølser ( go og mager, inneholder 3,5 karbohydrat pr gr) Kan evt bruke grillpølser, som jeg har gjort her.
1/2 purreløk
3 ss cremefrsh
2 ss baconost
Ost

Framgangsmåte
Kok grønnsakene i ca 2 min. Kutt opp pølsene og purreløken. Legg alt oppi en ildfast form. Bland cremefresh og baconost i en egenskål. Når det er blandet sammen, heller du det oppi ildfast formen og blander det godt med de andre ingrediensene. Ha ost over, enten skivet eller revet.

Stekes på 225 grader i ca 20 -25 min.
Til barna og samboeren serverer jeg pasta ved siden av.



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...