Søk i denne bloggen

mandag 27. mars 2017

Ser forandring

Nå kan jeg virkelig se forandring på kroppen, særlig når jeg prøver gamle klær. Denne buksen er str. 52, det største jeg brukte var 56. Nå bruker jeg 40-42, kan ikke tro de gamle klærne har vært mine. Og de har til og med vært trange og ubehagelige.
Og kjøpe klær var tidligere ikke noe jeg likte å gjøre, fant aldri noe jeg hadde lyst på. Og det jeg ønsket å bruke var ikke stort nok.  Nå kan jeg gå innom hvilken som helst butikk å finne klær. For en frihet. Trenger ikke lengere være avhengi av stor størrelse avdeling. Selv om jeg fremdeles oppsøker den avdelingen når jeg skal handle klær, gammel vane kanskje?




En dag skal jeg manne meg opp å ta ett før / etter bilde.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...