Søk i denne bloggen

tirsdag 6. desember 2016

Fristelser...

Julen fører meg seg enorme fristelser! Det er så mye godt rundt omkring, og det dufter så deilig.
Bare jeg går en tur til nærbutikken, møter jeg mange fristelser. Blant annet en smultring vogn. Kjenner lukten på lang avstand...
Dette blir nok den "vanskeligste" tiden for meg, som vi går inni nå. Nå må jeg virkelig jobbe med meg selv. Julen fører med seg så mye kos, og kos betyr ikke nødvendigvis mat, eller noe godt å spise.
Skal fokusere på at kos er å tilbringe tid sammen med de jeg er glad i, tid med de som betyr mye for meg.

Men jeg skal uansett bake noe lavkarbovennlig til jul, så jeg ikke går i fella for å spise alt jeg lyster til. Kommer til å ta med meg lavkarbovennlige kaker/julekaker på selskaper jeg/vi skal delta på i løpet av julen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...