Søk i denne bloggen

torsdag 24. november 2016

Motivasjon

Motivasjon? Hvor er du?
Hverdagen er hektisk om dagen. Vi pusser opp, og har lite tid til annet. Jeg merker jeg har så lyst til å sløyfe alt av mat/lavkarbo. Eller rettesagt, jeg ønsker å fråtse i annen mat. Denne følelsen har jeg ikke kjent på lenge. Kanskje er det stress som er utløst av oppussingen, som forårsaker disse følelsene?
Har nå vært uten kjøkken i 2 uker, og det har gått greit, så langt. Jeg vil ikke ryke på en smell nå.. Jeg har ikke vært flink til å lage meg mettende måltid, særlig ikke til frokost. Og dette tror jeg henger i resten av dagen, jeg har lyst på alt jeg ikke bør spise. Særlig lyst på sjokolade. Men jeg kan unne meg litt sjokolade. Men kjenner det ikke er så lurt nå..
Middager går det stort sett greit med, men det er frokost og lunsj som er problemet. Har lett for å velge Proteinbrød, noe som ikke helt ok på lavkarbo, men det er ikke det verste heller. Men blir liksom ikke mett så lenge.
Kjøkkenet vårt kommer i morgen, så da skal vi begynne å montere! Så håper alt blir litt enklere fra neste uke.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...