Søk i denne bloggen

tirsdag 4. oktober 2016

-40 kg!

Jeg kan ikke tro det! -40 kg er borte. Og det helt uten operasjon. Dette har jeg klart ved hjelp av kostomlegging. Lite hadde jeg trodd om at jeg om til å lykkes så bra. Og det faktum at man får raske resultater fikk meg til å ønske å fortsette. Etter 1 uke på lavkarbo, hadde jeg gått ned 4,1 kg! Mye av det var selvsagt vann, men det ga meg den motivasjonen jeg trengte for å fortsette.

Når jeg startet i januar hadde jeg en BMI på 43,8 (Fedme kl 3). Og kunne fått dekt en operasjon. Og nå, 8,5 måned etter har jeg en BMI på 29,3 som tilsier overvektig. Ja, jeg er fremdeles overvektig, men er på godvei. Jeg er så stolt over meg selv, og må ærlig innrømme at det har gått mye bedre enn jeg hadde trodd.
Det er så deilig å ikke lenger føle seg avhengig og styrt av sukker. Jeg er blitt bevisst i mine valg, jeg våger å si nei. Jeg leter ikke lengre i skapene for å finne noe å spise på. Jeg føler meg mett og tilfreds. Og vanvittig stolt!

Legger ved ett bilde av meg i min første slimfit bukse som jeg kjøpte etter jeg hadde begynt å gå ned
i vekt. Buksa ble kjøpt i mars i år, og var ment som en motivasjonsbukse!
Kan trygt si at jeg har krympet ut av den nå! Hurra :D

Motivasjonsbuksen min. Check ✓

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...