Søk i denne bloggen

torsdag 20. oktober 2016

Nytt forsøk på Lavkarbo rundstykker

Her om dagen gjorde jeg ett nytt forsøk på Lavkarbo rundstykker. Oppskriften finner du her.
Gjorde ikke de store forandringene, men jeg lot røra stå i 5 minutter etter at alle ingrediensene var blitt rørt sammen, det gjorde at røra/deigen ble lettere å jobbe med, enklere å formene rundstykkene.
Samboeren min kom akkurat hjem i det jeg tok rundstykkene ut fra ovnen. "mmmm. Her lukter det marsipan med oregano" Og han har faktisk rett, det lukter litt marsipan av rundstykkene, og de er gode på smak.


Rundstykkene bør fryses, og de tiner relativt raskt.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Skinkegrateng (lavkarbo)

Denne gratengen ble laget av varer jeg kunne finne i kjøleskapet. Så oppskriften ble til underveis.  Men resultatet ble bra, og ungene digge...